דווקא עכשיו משקיעים באיכות החיים בבית!

עפר גדנקן No Comments on דווקא עכשיו משקיעים באיכות החיים בבית!

הקיץ הנוכחי ייזכר לכולנו לעוד זמן רב, תכניות רבות שהיו על הפרק בבת אחת ירדו לטמיון. חופשת הקיץ המושלמת, טיסה אל היעד שכה רצינו והאירוע המשפחתי הגדול שלו חיכינו רבות. בקיץ הזה המציאות גברה על כל דמיון עם קצת פחות חופשות, קצת פחות חו"ל, קצת פחות אירועים, ומה יותר? הרבה יותר בבית.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בקיץ הזה למדנו להשלים עם המשפט "אין כמו בבית" ואם כבר בבית לפחות עם פחות הוצאות. כל החופשות, האירועים והטיסות יישארו בגדר תכנון יחד עם ההוצאות הנלוות להם. משכך הדבר, רצוי ואף מוטב שנפיק את המיטב. כן זהו הזמן הטוב ביותר לעשות לביתנו ולהשקיע בבית, כל השדרוגים והפתרונות לאיכות חיים כמו שתמיד רצינו, אלו שנדחו בעבר עם שלל תירוצים של "אין זמן" ו-"עכשיו זה לא מתאים" או "זה לא בסדר העדיפות".

קבוצות מיקוד שנעשו בקרב משפחות, מעידות כי אחד הדברים המשמעותיים ביותר המשפיעים על רווחתנו בבית היא מטלת הכביסה. במקום לשבת על הספה בסלון או עם המשפחה, אנו נדרשים שוב ושוב למיון הכביסה, לסחיבת הסלים, לכבס, להמתין, לייבש, להמתין שוב ובסוף, עוד נותר לקפל. ברור שרבים היו מעדיפים להימנע ממטלות אלו או לחלופין לאמץ קיצורי דרך להקלת התהליך, לו רק ידענו שיש פתרון קל המאפשר לנו לעבור את כל דרמת הכביסות הזו בחצי מהזמן וכאב הראש, ברור היה שנאמץ זאת בלי להסס.

אז הפתרון קיים, והשנה יותר מתמיד, עם מייבש הכביסה  Rinnaiמבית 'פזגז', הפועל באמצעות גז וחוסך לכם זמן בצורה שלא תאמינו עד שתתנסו בעצמכם. מחקרים מראים כי Rinnai מייבש את הכביסה במחצית מהזמן בהשוואה למייבש כביסה חשמלי, ויחד עם התכנית הקצרה לייבוש ב-20 דק בלבד, תצליחו להפטר מערימות הכביסה במהירות.

אז אם אתם מחפשים קצת איכות חיים ולנצל את הקיץ הנוכחי להשקעה בפתרונות שילוו אתכם עוד שנים רבות, מייבש הכביסה Rinnai הפתרון הנכון בזמן הנכון.

מייבש הכביסה Rinnai מבית פזגז מאפשר כביסה יבשה בחצי מהזמן. לפרטים והזמנות: כוכבית 9636



0 תגובות